16 Nisan 2015 Perşembe

18 Nisan 2015 21:57 Koç burcunda Yeni Ay..Burçların kendilerine sormaları gereken sorular?







KOÇ: Hayallerimin ne kadarını gerçekleştirebiliyorum ?

BOĞA: İlla birileri beni sevsin diye neden kendimden bu kadar uzaklaştım?

İKİZLER: Neden sevdiğim şeyleri yapmaktan vazgeçtim?

YENGEÇ: Neden mutluluğumdan vazgeçtim?

ASLAN: Bu kadar baskıya daha ne kadar dayanabilirim.

BAŞAK: Bazı konuları masaya yatırmam gerektiğini neden farkında değilim?

TERAZİ: Üzerime bu kadar sorumluluğu alıp neden nefes almamı engelliyorum?

AKREP: Kendime neden bu kadar baskı uyguluyorum?

YAY: Hayatımın üzerine kurduğum iktidarı kaybetmekten neden bu kadar korkuyorum?

OĞLAK: Neden deneyimlerimi paylaşmakta zorlanıyorum?

KOVA: Mutluluğumu,huzurumu neden ortaya çıkarmakta zorlanıyorum?

BALIK: Hayatımı şekillendirirken nerede hata yapıyorum?


Umarım bu yeni ay ile birlikte tüm bu sorulara cevap bulur ve yeniliklerle buluşursunuz.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder