21 Ağustos 2013 Çarşamba

HAYAL ETTİĞİN SENİ YARAT.





GÜNLÜK HAYATIMIZDA KULLANDIĞIMIZ KELİMELERE DİKKAT ETMELİYİZ.


Öncelikle niyetiniz çok önemli. Kullandığınız her kelimenin varmak istediğiniz sonuca sizi götürmesine özen göstermelisiniz.Ağzınızdan çıkan her kelimeye dikkat etmelisiniz çünkü o esnada evrene emir veriyoruz.Bu sebeple odaklandığımız düşünceler ve çok sık kullandığımız kelimeler,bir süre sonra bizim gerçeğimiz oluyor. Kimbilir bu güne kadar size neler söylendi ? Bilinç altınızı ne gibi sözcüklerle doldurdunuz?Hiç farkında olmadan neleri kabul ettiniz acaba? 


HAYAL ETTİĞİNİZ YENİ BİR SİZ YARATIN.

Yeni bir siz yaratırken,kullanacağınız kelimelere,kuracağınız cümlelere dikkat etmelisiniz.Hedeflerinize uygun olumlama cümleleri kurun.Boş kaldığınız zamanlarda,uyumadan önce,sabah kalktığınız zaman yüksek sesle hayal ettiğiniz size seslenin ve olumlayın.Hayal ettiğiniz sizi yazarak da olumlayabilirsiniz. Evren için bu yazdığınız yazılar anlaşma niteliğindedir.

OLUMLAMA CÜMLELERİ.

1-) Her geçen gün kendimi çok daha ferah ve sevgi dolu hissediyorum.

2-) Hayatımda neşe,aşk ve zevk her zaman yer alacak.

3-) Bütün hücrelerime aşk,sevgi coşku ve mutluluk aşılıyorum.

4-) Karşıma harika fırsatlar çıkıyor ve ben bunları 
değerlendiriyorum.

5-) Ben sevmeye ve sevilmeyi layığım.

6-) Evrenin tüm iyiliğine,bolluğuna ve bereketine açığım.

7-) İç huzurumu büyüten ve beni seven insanlarla tanıştığım için şükür ederim.

8-) Başkaları ile paylaşacağım çok şeyim olduğu için şükür ederim.

9-) Tüm korkularımı ve endişelerimi serbest bırakıyorum.

10-) Para bana her gün artarak bollukla geliyor.




                                     İÇİNİZDEKİ SES



Dışarıdan bakıldığında ne kadar soğukkanlı ve anlamlı davranabilen yapıya sahip olsak da içten içe bazen sorgulayan, bazen umutlandıran, bazen de şaşırtan iç sesimizin olduğunu inkar edemeyiz. Kimi zaman onu susturmaya ve durdurmaya çalışsak da boş bulunup ya da gerçekten istediğimizden o sese kulak verir, o sesin söylediklerine inanırız. Eh malum bazen ona da şans tanımak lazım. Peki genel olarak düşündüğünüzde iç sesiniz nasıl bir karaktere sahip?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder