29 Kasım 2013 Cuma

OLUMLAMA YAPARAK HAYATIMIZI DEĞİŞTİRELİM.





Hayatınızı değiştirmek istiyorsanız mutlaka kullandığınız cümleleri de değiştirin.Çoğumuzun içinde,neredeyse hiç susmak bilmeyen bir iç sesi vardır.Siz ve iç sesiniz sürekli bir diyalog halindedir.Önemli olan bunu farkında olmak.Duygularımızla ilgili,sorunlarımızla  ilgili bitmez tükenmez yorumlarla bizi yorar.Zihnimizden geçen cümleler çok önemlidir.İç sesimizi dikkate almalıyız,onun kurduğu cümleler bizi yanlış yönlendiriyor olabilir.Bu düşünce akımını farkında olmalıyız ve yerine kendi istediğiniz düşünce kalıplarını yerleştirmeliyiz..Bu gün yaşadıklarınız yanlış düşünceleriniz sonucudur.Olumlama cümlelerini bol bol kullanarak yaşamınızı değiştirebilirsiniz.


                                                          OLUMLAMA


1-) Kendimi seviyorum ve onaylıyorum
2-) Çok sağlıklıyım,ruhsal ve fiziksel bedenim dengede ve uyum             içerisindeyim.

3-) Evrenin sonsuz  bolluk ve bereketi içinde yaşıyorum.
4-) Evren tarafından destekleniyor ve korunuyorum.
5-) Hayatımı sevdiğim insanlarla beraber mutlu yaşıyorum.
6-) Evrenin bana sunduğu enerjiyi kabul ediyorum.
7-) Kendimi geçişteki yaptığım hatalardan dolayı affediyorum.
8-) Geçmişte kurmuş olduğum olumsuz düşünce kalıplarımı iptal             ediyorum.
9-) Kurmuş olduğum olumsuz düşünce kalıplarımı affadiyor ve               özgür bırakıyorum.
10-) Hayatımın efendisiyim,mutluluğu kendime ifade etmeyi                     seçiyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder